Az esti sötétségben a játékban résztvevő gyerekekkel jelöljünk ki egy helyet az udvaron, melyet egy-két zseblámpával megvilágítunk. Ezen a ponton fog elhelyezkedni egy gyerek, az oroszlán. A többi játékos miközben elrejtőzik, az udvar különböző helyein, kiválaszt egy olyan állatfajtát, mely jellegzetes megkülönböztető hangokat hallat. Amikor az állatok királya elbőgi magát, akkor valamennyi állatnak válaszolnia kell a saját hangján, anélkül, hogy a rejtekhelyéről előbújna. Ekkor az oroszlán 5 lépést tehet a hangok valamelyikének irányába, ismét kiállt egyet a sötétségben és az újra elhangzó feleletek alapján azonosítania kell valamelyik hangadót. Pl.: „Pisti a mogyoróbokorban megbújó kakas”. Ha az oroszlánnak sikerül felfednie az állat kilétét , akkor a játékos kiesik a játékból és helyet foglal az oroszlán mellett. A többiek ezen közben új állathangot választanak utánzásra és ismét elbújnak a kertben. Az utolsóként felismert állat töltheti be a következő oroszlán szerepét.
Katt: állathangok